gestió eficient i innovació

A Deyse apostem per estar a l'avantguarda en la implantació de nous sistemes i tecnologies de neteja, present en tots els sectors d'activitat i amb divisions pròpies en els àmbits més especialitzats (Farmacèutics, Alimentaris, Sanitaris i Industrials). El nostre objectiu és garantir l'eficiència operativa dels serveis.

Estem presents en tots els sectors d’activitat i tenim divisions pròpies en els àmbits més especialitzats (Farmacèutics, Alimentaris, Sanitaris i Industrials).
El nostre objectiu és garantir l’eficiència operativa dels serveis

Ajudem a generar estalvis als nostres clients a través de sistemes propis de neteja "Deyse Cleaning Excellence" i d'una proposta de gestió integral de serveis que executem a través de la realització de serveis de manera directa o a través de les empreses col·laboradores, oferint un interlocutor únic.

3 són els pilars del nostre model de gestió:
Especialització, Innovació i Control informatitzat dels serveis

gestió eficient

formació específica permanent

formacions específiques permanents garanteixen la millor qualificació dels nostres professionals

garantia de qualitat

realitzem supervisions periòdiques, enquestes de satisfacció i control dels nivells de qualitat en el servei

programari per a la gestió

programari especialitzat que integra servei de gestió, planificació i monitorització del servei

estudis tècnics específics

realitzem estudis tècnics específics amb l'objecte d'assolir optimitzacions de serveis

divisions específiques

comptem amb equips especialitzats en sectors específics. alimentari, farmacèutic, hospitalari i industrial

els millors estris i productes

I+D analitza i implanta les solucions més innovadores que generen estalvi i qualitat en el servei

mecanització dels processos

aportem les solucions més innovadores per estalviar costos, temps i millorar la qualitat.

reporting i control dels serveis

aportem solucions informàtiques oferint un coneixement en temps real dels serveis que prestem

beneficis per els nostres clients

model de gestió que crea valor per als nostres clients

la nostra recerca per aconseguir l'excel·lència operativa i un alt grau de satisfacció dels nostres clients generen valor.

generem beneficis als nostres clients de fins un 15%

el nostre model de gestió, el sistema Deyse Cleaning Excellence, model d'integració de serveis genera estalvis entre el 10% i 15%.

la seguretat d'estar en mans d'especialistes

més de 35 anys en el sector serveis ens avalen, disposem de divisions de gestió especialitzades: farmacèutica, alimentària, hospitalària, industrial

el nostre model de gestió integral

Què aporta el model de gestió Deyse?

  • Estalvi de costos
  • Innovació en processos i tecnologia
  • Millora de la qualitat i productivitat
  • Informació i transparència
  • Responsabilitat social
  • Compromís amb el nostre entorn

Amb integració de serveis

  • Contractació integrada: majors sinergies
  • Reducció de costos
  • Coordinació en una única unitat de gestió, sota un contracte i un interlocutor únics
US DE COOKIES. A Deyse utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i per motius funcionals i estadístics. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí