• Deyse pot fer-se càrrec de totes les tasques necessàries per al funcionament eficaç d'un edifici. Totes aquelles tasques que impedeixen a un client dedicar-se en exclusiva al seu negoci poden delegar-se a Deyse
  • Després de definir el perfil del servei es procedeix a la selecció dels professionals que ho exerciran. Quan s'inicia el servei, un equip tècnic s'encarrega del seguiment, la supervisió i el contacte amb el client per assegurar en tot moment la consecució dels estàndards de qualitat marcats
  • Experts en gestió de persones
  • Conserges
  • Recepcionistes
  • Telefonistes
  • Serveis de secretaria
  • Distribució de correu intern
  • Reprografia
  • Gestió de sales
  • Control d'Accessos
  • Logística Interna
  • Ordenances
  • Socorristes
  • Conductors
  • Repartidors
  • Reponedors
  • Taquillers
Què aportem?
  • Qualitat de servei al menor preu
  • El nostre conveni propi reduirà la seva despesa
  • Departament de selecció propi
  • Tècnics de formació en plantilla
  • Flexibilitat i adaptació a les necessitats del client
  • Gran volum de personal en plantilla
  • Alliberi a la seva empresa d'haver de seleccionar, formar, planificar i supervisar els llocs de treball externalitzats
  • Redueixi costos i converteixi costos fixos en variables
  • Comandaments intermedis especialitzats per sectors d'activitat
US DE COOKIES. A Deyse utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i per motius funcionals i estadístics. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí