Facility Services

deyse: un gestor integral proper

  • Deyse és el resultat de més de 37 anys d'especialització en el sector privat català
  • El 2007 va ser adquirida pel Grup Clece pel seu alt grau d'especialització caracteritzat per estar present en els sectors d'activitat més especialitzats dins del mercat privat (Farmacèutic, Alimentari, Industrial i Hospitalari) i per l'antiguitat de la cartera de clients
  • El canvi accionarial va suposar una empenta en la seva activitat, podent ampliar per als seus clients la seva cartera de serveis. (Jardineria - Manteniment - Restauració - Seguretat - Serveis Auxiliars - DDD)
  • Tot això sense perdre la nostra identitat que ens dóna la confiança dels nostres clients. Empresa catalana, propera, compromesa amb el seu entorn, altament especialitzada i innovadora
  • El nostre equip humà està format per gestors especialitzats que es posen al servei dels seus clients amb el propòsit d'estalviar costos en les seves instal·lacions. Tot això formalitzat en un concepte nou, Deyse Facility Services, amb la intenció de gestionar perquè els nostres clients estalviïn
  • Un contracte amb un interlocutor únic que busca la millor solució per als seus clients, desenvolupant el servei de manera directa o a través de les empreses especialitzades del grup sota un model molt flexible

(10% - 15%)

Reducció de costos per integració de serveis a través dels nostres gestors de Facility Services mitjançant prestació directa o a través d'empreses especialitzades del nostre grup

deyse facility services

  • La contractació i adquisició de serveis mitjançant Deyse li pot suposar una reducció dels seus costos entre el 10% i el 15%
  • Deyse ha desenvolupat una innovadora i única aproximació al concepte d'integració de serveis amb la creació d'un model propi de Gestió Integral, que s'executa a través de la realització de serveis de manera directa o a través de les empreses col·laboradores oferint un interlocutor únic (Facility) i un sol contracte
  • Contracte Flexible basat en nivells de servei (SLA, s). S'estableix un contracte amb paràmetres de servei i criteris de qualitat prèviament definits a través d'indicadors de nivell de servei acordats per ambdues parts i de revisió periòdica
  • Diàleg permanent i millora contínua: reunions periòdiques on s'informa d'aspectes relacionats amb el contracte des d'una perspectiva tècnica i de gestió amb l'objecte d'introduir millores en l'operativa del servei mitjançant la reenginyeria de processos, economies d'escala i sinergies
  • Monitorització i avaluació del rendiment a través d'indicadors essencials o KPI's definits per a l'avaluació del contracte
  • Model de gestió flexible: oferim des d'un únic servei com a proveïdor especialista fins a una oferta d'integració de servei mitjançant empreses del grup. El nostre Objectiu és convertir-nos en un partner de confiança, amb una estructura de comandament propera i molt propera al client

reducció de costos

Neteja i DDD

15%

Restauració

10%

Outsourcing

15%

Serv. auxiliars i seguretat

15%

Manteniment i serv. energètics

20%

Jardineria

10%

els nostres facility services en profunditat

Neteja i DDD

Neteja i DDD
Reduccions de cost en neteja

10 i 15%

Restauració

Restauració
Reduccions de cost de restauració

10%

Outsourcing

Outsourcing
Reducció de costos operatius

15%

Serv. auxiliars i seguretat

Serveis auxiliars i seguretat
Flexibilitat i estalvis en costos de personal

15%

Manteniment i serv. energètics

Manteniment i serveis energètics
Estalvis energètics en clients

10 i 20%

Jardineria

Jardineria
Reduccions de Costos en jardineria

10%

US DE COOKIES. A Deyse utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar els nostres serveis i per motius funcionals i estadístics. Si continua navegant considerem que accepta el seu ús. Podeu canviar la configuració o obtenir més informació aquí